Gyakran Ismételt Kérdések
Az alábbiakban válaszolunk a leggyakrabban felmerülő kérdésekre.
Amennyiben nem talál választ, kérjük forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Számlázás
Hogyan kapom meg a számlámat?
Papír számla esetén postai úton, e-számla esetén elektronikus úton e-mailben küldve.
Mi a fizetési határidő?
A fizetési határidő az esedékes hónap 20. napja.
Milyen módon fizethetem a számláimat?
- Banki átutalással
A közlemény rovatban mindig tüntesse fel ügyfélszámát.
Bankszámlaszám: MBH Bank Nyrt. 72100330-10042377-00000000
IBAN: HU25 7210 0330 1004 2377 0000 0000
SWIFT kód: MKKBHUHB - Személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban készpénzzel.
Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?
Ha az e-számlát a tárgyhó 10-ig, vagy a postai számlát 15-ig nem kapja meg, jelezze ügyfélszolgálatunknak. Elektronikus számla esetén ellenőrizze a spam/levélszemét mappát.
Ügyintézés
Mennyi idő alatt javítják a bejelentett hibát?
A bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk, de mindent megteszünk, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk.