Gyik

Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban válaszolunk a leggyakrabban felmerülő kérdésekre.
Amennyiben nem talál választ, kérjük forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Számlázás

Hogyan kapom meg a számlámat?

Papír számla esetén postai úton, e-számla esetén elektronikus úton e-mailben küldve.

Mi a fizetési határidő?

A fizetési határidő az esedékes hónap 20. napja.

Milyen módon fizethetem a számláimat?

  • Banki átutalással
    A közlemény rovatban mindig tüntesse fel ügyfélszámát.
    Bankszámlaszám: MBH Bank Nyrt. 72100330-10042377-00000000
    IBAN: HU25 7210 0330 1004 2377 0000 0000
    SWIFT kód: MKKBHUHB
  • Személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban készpénzzel.

Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?

Ha az e-számlát a tárgyhó 10-ig, vagy a postai számlát 15-ig nem kapja meg, jelezze ügyfélszolgálatunknak. Elektronikus számla esetén ellenőrizze a spam/levélszemét mappát.

Ügyintézés

Mennyi idő alatt javítják a bejelentett hibát?

A bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk, de mindent megteszünk, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk.